RYCHLÁ PLATBA (ePlatba+)
a
PLATBA KARTOU
VELKOOBCHOD
- více informací zde
ZPŮSOB BALENÍ
- více informací zde
LYŽAŘSKÁ ŠKOLA
A PŮJČOVNA
SKI ASPEN
- více informací zde
ESHOP
VÁNOČNÍ OZDOBY:
- vše skladem
- doprava od 1500Kč ZDARMA
(Platí jen pro ČR)
- 5% sleva
pro registrované / přihlášené
- rychlá expedice
- české ozdoby
- rychlá platba
- platba kartou
- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace
Při poškození obsahu zásilky:
Do balíku je přiložen na papíru text, na kterém je napsáno, co je třeba v případě reklmace udělat. V příapadě, že by jsme ho zapomněli přibalit, postupujte je následující:
Zašlete Nám na email ozdobyvanocni@email.cz fotku nebo fotky, kde bude dostatčně vidět druh poškození. My se Vám v nejbližší monžé době ozveme (většinou se snažíme reagovat do 1 hodiny, maximálně do 2 dnů) a nabídneme možnost řešení. Většinou zasíláme nový kus / y nebo se domluvíme na vrácení částky za poškozené zboží. Občas je potřeba zaslat poškozený kus zpět, k tomu Vám zašleme kód na zpětné odeslání balíku u Zásilkovny (takové zásilky hradníme my).
Ostatní:
Pokud by se mělo jedant o jiný druh reklamace, prosíme opět, aby jste Nás kontaktovali na uvedený email ozdobyvanocni@email.cz a najdeme způsob řešení.
FORMULÁŘ KE STAŽENÍ ZDE: formulář reklamace ozdobvyvanocni.cz